کد مطلب:314562 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:188

محل علاج تمام دردهای لاعلاج
مؤلف كتاب الخلفاء و تفسیر كربلا، محقق بصیر آقای فروغ كاظمی، می گوید:

ماه ژوئن سال 1976 میلادی حس كردم كه انگشتان دست چپ من دارد فلج می شود. نزد دكترهای مختلف رفتم، ولی سودی نداشت و نصف دستم فلج شد.

بالأخره نزدیك دكتر مشهور در بیمارستان شهر رفتم كه دكتر ابن سی مصرا نام داشت. به دستور ایشان، از دستم عكس گرفتند و از عكس معلوم شد كه دو استخوان پشت و یك استخوان گردنم از دایره ی كار خود تجاوز كرده اند و مانع جریان خون در



[ صفحه 540]



رگهای دست چپ می شوند. دكتر با دیدن عكس گفت وضع شما خیلی خطرناك است. و لذا مواظب باشید گردن را (به وسیله ی ابزار طبی) راست نگه دارید.

در این حال متوسل به حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام شده، به درگاه آمدم. زیرا می دانستم این درمانگاه محل علاج تمام درهای لاعلاج است. به محضر حضرت اباالفضل العباس علیه السلام توسل جستم و عرض كردم: مولای من، اگر این مرض من خوب شدنی نیست، پس مرگم را برسان، و گرنه كرامت و عنایت خود را نشان بده!

پس از آن به خانه آمدم و خوابیدم. شب را به آرامی گذراندم و صبح احساس كردم كه در دست فلج شده ام. حالت برق گرفتگی ایجاد شده است. خلاصه، طی مدت سه روز، دستم كاملا شفا یافت و اكنون كه 17 سال از آن جریان می گذرد، هیچ دردی در دستم احساس نمی كنم و حتی توانایی دست چپم بیشتر از دست راست می باشد!